Kegeraman yang teramat sangat

assalamualaikum !! huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.tengah sedih ni.berkabung berkabung.sempena kehilangan tayar moto LC ku~ huhu.rim enkei 17 depan belakang sudah dikebas.kerugian mencecah RM1000 .huhu. rim saja boleh buat makan untuk 2 3 bulan der.adoii

story begin--> malam tu aku ubah parking moto aku from front to back of my house.sebab pagi tu aku nak kena gerak p tganu awal pagi.haih.aku kononnya disc lock n matikan suis keselamatan kat moto aku kononnya takot moto kena balas.SEKALI BANGUN TIDOQ ! TAYAR SUDAH KENA PIAP daaaa~

actually pagi tu lepas suboh aku xtidoq sangat.juz mamai2 tidor ayam ja.sekali dapat jeritan lebih kurang cmnie "AYEN !!! TAYAR MOTO ANG XDAK DAH !!! " from my beloved mum.huhu.leh kata pa.aku pon tuqon g tengok.ada laa skru2 yang dikutip mak aku.dan ada satu SURVINIOR ditinggalkan.sepana saiz 17.haha.bagus2.

abah aku dengan bangganya kol IPK alor setar "rumah saya baru hilang dua tayar moto,tp saya xmau buat laporan sebab saya tau u orang xbuat keja "

sebab apa cakap cmtu? sebab rumah aku not the first house yang dah kena masuk dan hilang barang.haha.buat report mcm naikkan rekod jenayah depa ja dan perabih stok file yang ada kat balai tu.siot btoi.so,lani moto aku dalam process pembaikan semula.mau dekat 6 ke 7 ratus gak nak dapat jalan balek.awwh.PENGSAN!! dahlaaa

MORAL: jaga tayar dan kawasan rumah anda sebaik mungkin.pencuri tak dak cuti mahupun MC.urusanpada bila-bila masa di luar waktu pejabat mahupun semasa waktu pejabat.sekian~

This entry was posted on Sunday, May 27, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply