KE UITM !!

assalamualaikum dan selamat sejahtera.

kembali fazreenayen kali ni nak cakap la pada reader2 semua yang aku pasni nak fly dah.yeahh..tp seberang sungai ja.SUNGAI PETANI yaw~ hehehehe.


hah.undang-undang pon xpa.hehe.UITM I'm COMING !! haaa..ALHAMDULILLAH syukur ke hadrat ILAHI.yang pertama sekali nak ucapkan terima kasih kat parents yang banyak bg semangat untuk aku sambung belajaq.xlupa jgk pada adik beradik , kawan kawan dan yang paling istimewa cik athie saya.thanks a lot.yeahh.insyaAllah tawaran dan peluang berharga ni xkan disia siakan yer.fokus belajaq dulu abah cakap. " KEJAR CITA-CITA baru CINTA~ " hehehe..ermm..td baru sudah p bukak account bank islam.fuhh.dah laa cip ic rosak.pkai ic sementara.seb bek boleh jgk.wuhuu.kemaren pegi wat medikal check up * pulun aih padahal nak p sebulan g * hahaha.xpa.sedia awal~ .errm..actually law bukanlah bidang yang aku minat sangat.tp minat la jgk dari yang len2.bak kata abang aku mudah ja law. * mudah la ang dah jdi lawyer.grr * apa2 pon aku akan try laa yang terbaik.wuhuu.jadi best student ka. * wah angan-angan * wuhuu..

kepada kawan kawan yang ke universiti or matrik or form 6 apa jua lah.GUD LUCK la na.usaha untuk masa depan kita.kalau umur panjang dapat jumpa hampa lagi.yeah.masa tu pakat dah ada keja.macam2 lah masa tu.syioknyaaa.xsabaq nya nak naik pentas terima konvo *maklumlah zaman skolah xpernah dapat anugerah cemerlang.dushhh *

> kata kata semangat 


This entry was posted on Thursday, May 10, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply