kabel untuk ke mahsa.pertolongan~

assalamualaikum.yeahh..harini fazreenayen nak bukak peluang kepada pelajar SPM 2011 yang dok frust xdapat sambung blajaq kat mana mana tu.jangan risau la dek,banyak g tempat.kebetulan abang aku yang no 4 tu belajaq di mahsa university college dalam bidang X-ray.ermm..actually sapa yang xtaw ni kolej apa,secara ringkas nya daripada soal selidik beberapa orang pensyarah,mahsa university college adalah tempat yang terbaik untuk belajaq bahagian kesihatan.XSEMESTINYA MEDIC! yang BIO dok dapat C ka D ka tu toksah dok risau.ada banyak g course len kat cni selain medic yang xmemerlukan lansung subjek tu.ermm.nin dya beberapa course yang abang aku bgtaw kat aku..

>faundation science ( 5 credits include 3science,math and 2 others )
>diploma in NURSING ( 5 credits include SCIENCE,MATH,and 3 OTHERS)
>diploma in physiotherapy (3 credits include math / science n 2 others)
>dip. in med. lab tech (3 credits include math/ science and 2 others)
>diploma in medical imaging [xray] (3 credits include math/science & 2 others)
>diploma in environmental health (3 credits include math / science & 2 others )
>diploma in PHARMACY ( 3 credits include science & 4 others)

haaaa..tudya..sila pilih ja.haaa..kedudukan university ni bersebelahan dengan UM ja.hehe.kemudahan sekitar UM al maklum sajalah,perfect giler..bg yang betol betol berminat saja.sebab kalau p tang mana pon kalau x minat memang hampa akan lingkop.kadang kadang ada orang minat baru belajar,kadang2 ada orang belajar dulu baru minat.depends lah.

*yang paling penting.kalau nak apply dengan cara mudah call or sms FIRDAUS - 0174311633 / 0134344901.kalau apply online maybe urusan tu jadi lambat dan belum tentu dapat masuk.so,guna lah kabel yang sedia ada nie.hehe.xperlu bayaq pon guna kabel.juz nak tolong.insyaAllah rezeki kita akan sampai~

untuk maklumat lanjut layari http://www.mahsa.edu.my/...


This entry was posted on Monday, May 7, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply