biarlah..

hah,..penat sudah berfikir,solat istikharah pon sudah..InsyaAllah,nnty Dya bg laa petunjuk nie..harap yang berkenaan bersabar..kalau ada jodoh xkemana..ujian aku baqu seberat ni..mcm mna laa ujian pada oqg2 yg lagi berat tu..mcm mna depa hadapi erk? adehh..syukur sgt2..dan yang penting,aku xmaw nak berdendam dgn orang sbb tu bkn bleh selesaikan masalah.mgkin bg sesetengah pihak depa rasa dendam dan balas dendam tu memuaskan aty an..tp aku dak..biaqlaa Allah saja yang membalas dan bagi pengajaran..kalau Allah kata dya patut dihukum,maka Allah akan hukum..klw x,so,xlah jawabnya..hmm.kalau dya betoi2 berubah aku xkisah nak terima dya balek..buat masa nie juz payah nak terima ag..bagi la aku masa dlu..kepada sahabat aku,bernama sekian2,aku xpenah bergaduh dengan ang so aku xmaw bermusuh dengan ang..klw ang asa ang besalah,xpaa aku da maafkan ang..mcm bodoh plax asa klau kita xkawan sbb relationship aku nie..xyah la emo2 ngn aku,aku okay jea...ang nak khianat aku silakan,Allah ada dengan aku..kalau dya betoi2 nak aku dan sayang aku dya xkan terima kawan baek bf dya..dah laa..aku juz nak luah perasaan aku kat cnie.idop mesty maw epy..LaLaLa~ tata..

Ku biar kalam berbicara
Menghurai maksudnya di jiwa
Agar mudah ku mengerti
Segala yang terjadi
Sudah suratan Ilahi

Ku biarkan pena menulis

Meluahkan hasrat di hati
Moga terubat segala
Keresahan di jiwa
Tak pernah ku ingini

Aku telah pun sedaya

Tak melukai hatimu
Mungkin sudah suratan hidupku
Kasih yang lama terjalin
Berderai bagaikan kaca
Oh teman, maafkanlah diriku

C/O :

Oh Tuhan
Tunjukkan ku jalan
Untuk menempuhi dugaan ini
Teman, maafkan jika ku melukaimu
Moga ikatan ukhwah yang dibina
Ke akhirnya

Aku tidak kan berdaya

Menahan hibanya rasa
Kau pergi meninggalkan diriku
Redhalah apa terjadi
Usahlah kau kesali
Mungkin ada rahmat yang tersembunyi

This entry was posted on Saturday, January 28, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “biarlah..”