PASifiC First till LAST day~

pengalaman keja aku arinih..fuhh..igt dok dalam econ xbepeluh..bepeluh jgk yaww
aku interview maqen..igtkan isi borang dpat keja..ada intrview jgk..simple jea..hmm..P tiga orang AKU,ZUHRI,JABBAR..last skali AKU SORANG BAK ANG!! geraammm cancel last minit.adehh..p laa jugak keja..hmm..sampai2 tu ada laa 5 orang ag bdk cm aku jgk..kami suma kena briefing sal peraturan kat ctue..ketat laa jugak..yg paling xleh blah..FON AKU KENA RAMPAS BRO!!
ikat getah ciap..haha..pkaian suma ok..lepas sign suma cap jari suma kena isi borang..taw dak borang apa? borang bukak account laa bang/akak~...huhu.

.paling "cannot go" skali dapat borang KWSP skali wooo..hahak..nak tegelak pon da gak..keja 17 ary jea..huu..tp xpaa.xcited nak keja..trus tuqon p tmpat keja -PACK HAMPER RAYA CINA dohh..haha..[wat pala sniqi mai tuqon]..adoii..minah amoi H.R tuu pnya dok caqi aku..haha.

mulaa keja dgn angkat kotak makanan2 dalam hamper 2 boh kt blakang..then p panjat store amek stok..fuhh..da laa store tue smpit ngn kotak2..[manja toi].pastue dok kehulu kehiliaq ngn kawan baru aku ..nama dya NIK n soqang ag nama dya ASYRAF..ada pompuan soqang..nmpk mcm bwu f4 jea..haha..tp da 20 ton..da kawen ada anak ag..haha..tp dya spoting cm kami2 jugak.hmm...pastue dah settle bab stok..dtugaskan pack hamper RM100 sbnyk 40 unit..hmm..buat jelaaa.

.dgn kudrat yg ada..haha..rehat pkoi 1.p makan nasik kat dpan tue jea..pstue smyg..then smbg wat hamper smpy koi 5..best laa jugak dok meqapu ngn depa2 tuh..tp pnat laa..men ngn saloytape jea..haha..yang pakcik2 dok lalu dpan tue dok usya pelek..igt aku pek arak ka..padahai bkn arak pn..dya boh lam botoi cm arak jea..BABI pon xdak lam hamper tuh..suma halal..tp makanan tradisi cina ar..

haaa lupa nak gtaw..kami ada supervisor..PGEY dya MAK..haha..actually ada bnyk supervisor,tp tue yg paling head supervisor laa untuk department kami..hmm..bila dya xdak..suma pakat relax..pstue bila nmpk dya jalan daqi joh..pakat kalot wat keja..haha..mcm tue lah anak2 melayu..hee2..

bila dya mai tue..dya nak bg syif kat aku..tggu pnya tggu dya bg syif noon utk esok..adoii..ESOK JUMAAT laa makcik! grr..noon tue masuk pkoi 1 tgh hari..cena nak wat nie..pstue tnya pndapat kawan2..then dpa pon kta kat ctue mmg cmtu..bab2 smyg nie kena pandai cuqi masa..tp bab solat jumaat xleh nk wat paa..zohor je laaa..aku pon dok pikiq laa jugak..

bila supervisor soqang ag mai,melayu [lembut2 gitue~] aku pon tnya laa..dya pon xleh nak tolong..NO EXCUSE..adoi..

tepat jam 6.30..p nek atas amek fon then p slide card pstue balek kalot2..asaq xsmayang ag..huuu2..pastue2 pkiq pnya pkiq..bek xpyh keja kalau kena tinggal SEMBAHYANG..

PILIHAN YANG TERBAEK ADALAH BERHENTI!! sekian~
pa2 pon.
i have a nice day with my new friends and experienced working in glocaries departmert ..chow2..thanks 4 reading..

This entry was posted on Thursday, January 5, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply