Dapat sudaaa

ouu yeahh..seharian kemaren berjalan..sori,kemaren busy..so,arynie nak cita sal kemaqen..haha..

Hampa nak taw kemaqen aku ngn pak aku p meronda aloq staq bak ang..[atudyaaaa kedah piow da kuaq]
back to normal..hehe..semalam aku ngn abah ngn wafi p ronda2 cari moto aku kat alor star..dekat 10 kedai kami p survey..haha..pengguna bijak ar katakan..moto yang disurvey adalah macam yang dalam gambar post sbelum ni tuh..hehe..tp ada kedai yg x ada stok ada kedai yang tggai stok kaler xmenarik ada kedai mahai ada kedai xdak lansung..haha..macam oqg kami jumpak kemaqen..xgitue wafi? = ='
first smpy kat satu kedai nie..murah laa jgk..pastue p kdai satu lagi YAMAHA FZ150i dya lagi murah..tp tgai warna biru jea..adoii..aku nk warna itam or merah jea..ni yg dkatakan xdak rezeki..xpaa..jalan lagi..p laaa satu kedai yang dipanggil "kedai pusaka"..muahaha..sbb pa pggey cmtue? sbbbbb... dari abang aku yang pertama tuh sampy laaa aku..semua beli dekat dya..mula2 survey Fz jugak kat kedai tuh..tp mahai cket..so,tnya laa LC ES ,tgk2 murah dari kedai len..hmm..cangak tok wan ag !! grab trus.deposit rm1000..haha.harga betoi dya xpyh laa cita an..hehe..
Esok bawu kuaq moto tuh..hmm.no plat malas nak pkior dah..jnji ada moto.haha..first destination moto tu " padang seqa laaaa" ..kepada PIHAK YANG BERKENAAN,tggu naa..:)


#TEnks A loT to My abAH .. ILOVE u ABAH..

This entry was posted on Sunday, January 15, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply