XDAK DUIT? nahh.ambik kau..

 hhmm..zaman sekarang xdak alasan xmau belajaq.ada ja bantuan dari mcm2 pihak.so,bg yang dapat result power2 tu try ar.peluang hampa nie.nie semua biasiswa untuk SPM 2011.yang result xcukup syarat tu tunggu ptptn lah.hehe.kita sama ja..selamat mencuba.
Biasiswa Yayasan Proton




British Council IELTS Scholarships 2012
Sebanyak RM50,000 keseluruhan disediakan kepada 5 pelajar Malaysia untuk lanjutkan pelajaran di dalam dan luar negara di bawah program dari universiti yang diiktiraf oleh IELTS Sebanyak 2 tawaran biasiswa diberikan kepada pelajar yang berminat untuk sambung belajar di Australia dan Amerika Syarikat.

Permohonan secara online: KLIK SINI.
Tarikh tutup: 30 Jun 2012


UTM Endowment Scholarship

Sebanyak RM2.5 Billion diperuntukan untuk program biasiswa ini. Kepada yang berminat, anda boleh layari http://www.utm.my atau telefon 07-553 0248/553 0185 (Unit Bantuan Kewangan).
Tarikh tutup: 16 April 2012





Biasiswa Yayasan Sime Darby
Terdapat beberapa biasiswa untuk para pelajar lepasan Diploma, STPM, SPM serta juga bantuan khas untuk golongan OKU. Anda boleh dapatkan senarai biasiswa oleh Yayasan Sime Darby.

Permohonan secara online di sini: Biasiswa Yayasan Sime Darby
Tarikh tutup: 20 April 2012

p/s: Kepada yang berminat pastikan anda memohon sebelum TARIKH TUTUP!

Biasiswa Lain-Lain segalnya di : malaysia-scholarship.net

This entry was posted on Tuesday, April 3, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply