LANGKAWI fasa satu

hye yai yai yai ! nothing to display !

ERROR ! ERROR ! ERROR!

nahhh..tba2 jaa..haha..abeh xdak keja la tu.ermm.nak cerita p langkawi haritu ja.pada tanggal 19 APRIL 2012 aku ngn beberapa orang manusia yang dikenali sebagai saudara mara,haha.budus.dak2,siyez siyez.hmm.aku p langkawi ngn sedara aku dari PERAK nun.family MAK LONG aku termasuk TOK kesayangan.haaa..semua 7 orang.selalu nya aku kalau p langkawi akan nek bot kat kuala kedah.tp kali nie sebab ada hal kami pon p naik bot kat KUALA PERLIS.wahh.murah skit n dekat + xberalun sangat.hmm



haha.aku pon sja ja nyibuk ikot depa.padahai ujung minggu ni nak p sana lagi.wah.langkawi tu macam padang sera ja.2 hari sekali p.haha.kepada yang berkenaan *SILA TERASA


yeahh..sampai pon kat langkawi.huyayyyy!! ermm.pastu tggu la abang sulongku abang fairuz (anchak) mai amek..wahh.excited nak tgk kereta bawu dya.uhuk.semart doe..aku pon xpenah tgk g.hehe..ni haaa..


huhu.walaupun nampak ja besaq tp ini tetap kereta dan bukan van mahupun bas.haha.xcukup nak memuatkan semua orang.so,naik yang mna dan ja.tinggai la aku farid ngn along kat jetty,tgu la plak kak tie mai amek ngn keta dya.uhuk.*KIA PICANTO* xtaw? pi gugel.haha.

sampai dah laa kat rumah dya.xdan plak nak amek gmbaq rumah baru anchak tu.insyaAllah minggu ni aku amek gmbaq rumah dy.ermm.smpy2 tu kami makan nasik pa dlu.k tie beli lauk. *BUKAN MASAK NA* haha..dah selesai makan,rehat sat,anchak bawak kami semua p shoping dekat .....

hoh.aku xpnah g mai cnie sbb aku taw kat sni xdak pa pon.hee2.kebanyak baju perempuan ja kat sini.hmm..ada skirt banyak.cantik2 gak.sedara aku ni plak majoriti nya yang p ni perempuan.aku ngn farid ja xberapa perempuan.heehee..pastu depa pon shoping la kat cnie.pstu kuaq dari sni depa p shoping kat kedai2 sekitar citu laa.aku da bosan sangat tunggu org2 pompuan ni shoping,lepak dalam keta je lah,*DALAM SORENTO*..anchak pon xlarat ngat tunggu,dy p la bawak aku ngn anak2 dya p jalan tepi laut nun.kat dengan pekan rabu langkawi.haa.lepak2 kat citu,tgk pemandangan je..


haha.ber photography je lah kat cnie.tba2 plak ada tukang rumah anchak tefon.so,kami pon balek la dlu.aku kna tguu kat rumah tgk depa wat keja.xpalaah..anchak g amek depa kat tempat shoping tuh.ermm..malam tu kami dinner makan tomyam ngn ayam goreng.huhu.baik pnya pasai bg semua orang makan dlu sampai ayam abeh.adoi.nseb bek dalam tomyam tu ada ayam.yayy.haha.xpa.xkisah pon.ag pon sblum mkn nsik tu aku dah melantak oblong special.perghh.mantop der.hehe

kisah malam tu plak.geng2 muda,aku angah acik ngn farid kluaq p jetty point nak main bowling,huhu.kami main dua game je.tu pon lenguh xsangka.adehh.

haaa.pstu balek tidoq ah.keesokan nya p shoping lagi..skip2ptg tu geng2 muda p laa bejalan kat sekitar langkawi..jalan? hentam sajalah.signboard ada.haha.malas nak cerita.tgk gmbaq dah laa.hehe.








gmbaq kat atas tu kat awana porto malai kecuali yg bawah sekali tu ja dekat duty free kat underwaterworld.ermm.jln2 kat chenang tba2 tingin plak nak makan siakap 3 rasa.ah.tguu lagi.kami berenti tp bungkus ja.bawak balek makan ramai2 kat rumah.perghh.mmg kau giler doe.hihik.tu je la kat langkawi buat kali nie.khamis nie p lagi.ngn adik beradik KEDAH pulak,,huhu.nnty cerita lagi noh.tata :)

This entry was posted on Sunday, April 22, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply