LA TAHZAN~

huarghhhhh..lani semua pakat dok panas kat fb nu.hmm.semua kerna result spm masing2.haaa..yg cemerlang dok senyap2 ja clbrate ngn familyn yang kejam kit dok gelak kat geng2 yg dok frust ni.haha.mmg kejam.yang penting aku SYUKUR SANGAT2 dekat ALLAH..bg jgk A kat aku.klw nak dhitung dosa2 yang aku buat,xlayak pon nak dihadiah kan A sebanyak tu.ALHAMDULILLAH.kepada kawan2 len tmbh2 individu yang paling aku sayang tu sudah2 laaa..kalau family pon xleh nk paham biaq kat depa.jdikan tu sebagai pembakar semangat utk kita berusaha lagi masa depan.jangan kita plax frust smpy masa depan pon dah xmaw berusaha.mmg dah konfom jdi penganggur kehormat.sudahlaa tu kawan2.kita sma2 muhasabah diri kita naa.

 

 kan ada firman ALLAH

 "sesiapa yang bersyukur atas nikmat ku nescaya aku AKAN TAMBAH,jika sebaliknya sesungguhnya azab Ku amatlah pedih"

 

haaa.so,marilah kita bersyukur atas apa yg telah diberikan.insyaAllah ada rezeki di masa depan Dya akan bg.senyum selalu bahagiakan hati.

 

jangan kerana SPM ,semua orang sekeliling kita abaikan.



This entry was posted on Thursday, March 22, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply