hari kedua cuti mid sem

hai..salam ukhwah everyone.hari kedua dalam cuti mid sem ni.bila aku atas katil dah tak ada aktiviti nak buat.daripada asyik termenung kenang nasib diri nih.baik kau menaip.enjoy laa jugak.bolehlaa.actually tak ada dalam senarai minat aku pon taip menaip ni semua.just nak hilangkan rasa stress dan jugak boleh puas kan diri sendiri.ouchh.jangan pikir macam2.bukan boleh sangat korang nih.otak kuning kadang2.hahaha.joking k.

hmm..today for the whole day aku dok saja.makan online.kacau orang nu kacau orang ni.maklumlah.tak ada sapa dah nak bermanja nak bermesra kan.hehe.takpa.tutup kisah tu.aku tetap dengan kehidupan aku.walau tak se enjoy dulu.tapi yelah.still kena teruskan.kita manusia.hidup atas dunia ni sementara ja kan.semua harta kita pinjam dariNya yang maha Esa.Dia yang lebih berkuasa.kalau Dia nak tarik balik kebahagiaan atau kenikmatan.bila2 ja dia boleh.bagi yang masih tak di tarik nikmat tu.bersyukur lah.sentiasa ingat yang Dia sedang perhatikan kita.ehem.ustaz dok bagi tazkirah pulak dah.hehe

Pagi tadi agak awal bangun.tak payah cakap la kan pukul berapa.janji "awal".faham kan? ehem.hehe,lepas tu bangun sarapan.mak buat mee goreng.sedaappp...nak tengok gambar? jap..

sedap kan..gambar google image.jangan nak percaya sangat.tapi macam ni laa.sedap tak pasti.haha.lepas makan tu naik atas.amik laptop download lagenda budak setan 2.wah wah.berharap kualiti HD.tp yang dapat.hmmm...boleh tgk je laa.tp tak feel.uhuk2.then tak dak keja aku dok main ngn kamera yang dah tak da arah tuju.model dulu dah cabut lari.dia dapat photographer baru.upps.haha.jangan nak sentap2.melawak je ni.so aku pon bergaya lah depan kamera sendiri.wat gediks2 gituh kan.haha.nin diaaaa hasil karya petang tadi.tak banyak pon.aku reti amek gambar orang ja.gambar aku tak reti.hihi

jangan nak copy2 plak.mintak izin dulu.cewahh.bajet gituh.huhh.cantik kan mata hujung ni.tak sangka.hihi.perasan woi perasan.dok asyik2 gulin kat hall atas mak jerit ajak p makan kenduri.tak dak sapa nak bawak kereta katanya.saja ja makcik ni.padahal dia amek lesen awai dari aku.aku tak bagitau dia pon lesen aku mati.bawak wat kering ja p makan nuqi.haha.sangat berani.kalau kena roadblock mmg gantung laa lesen tuh.phewh..

balek dari kenduri p giant la pulop.shoping macam2 barang dapoq.dan 90% daripadanya semuanya MAKANAN ! nampak tak heaven di situ.dan kat giant tu jugak aku timbang berat aku.pakai hat digital boh 20 sen tuh.tapi mesin tu kuaqjaqqq.dia jerit kuat2 berat aku.segan bak hang.haha.kalau ringan tak kisah.phuihhh

balik tu apa lagi.dok cangak saja.tengok tu tengok ni.sampai laa malam ni.hmm.best kan cuti? *tangan didada mata ke atas* haha..tunggu hari esok apa pulak nak kena buat.yang pasti aku perlu renew lesen aku sebelum balik merbok.hoho.nak berjalan senang der.k lah.nanti story mori lagi semua.thanks sudi baca.jangan lupa komen2 di bawah ya.freee jaa.tak payah bayar :)

This entry was posted on Saturday, December 22, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply