suprise~

haaaa...tenks WAFI RADZI..hehe.first skali..ASSALAMUALAIKUM PEMBACA~

yeahh..kepada yang dah kenai aku ni taw laa yang aku tengah idam2 kan kamera DSLR xkisah la nikon ka canon ka tp aku lebih prefer canon laa.hmm..ag pon aku ngn sahabat aku ni nak wat video masa result spm kat SAINA nanti.haa..masa tu mesti la perlukan alat2 cm ni..hmm..so,aku dah mintak lama dah kat pak cik ABU BAKAR kesayangan aku ni..tp dapat respon yang xberapa nak kelia ngat ah,hehe..

masa aku tolong dia ceramah aritu dya cakap nak kasi elaun rm500..then,bila pikior2 balek xyah laa dwet2,aku suh dya bagi DSLR sebijik.haha..keja terokk kot.ngehhh..[mengada mengada] ..dya xbg keputusan pa2 pon.bunyik cm xstujuk la dgn request aku tu an..hmm

Tp tadi kami lunch la kat dapoq 3 beranak,makan sadin ngn ikan goreng ja [perlu ka habaq?] ..xplaaa..dok sembang sal nak p KL 24hb ni ..hmm..mak cakap la kat abah nk bawak brapa ribat p umrah..sembang nya sembang tiba2 abah kuaq laa satu statement..

abah: nnty p kl kita p beli nih
aku:[xdan dya abeh cakap g] p beli pa bah?
abah: p cari kamera tu
aku: oouhh kamera..[buat muka relax tp macam nak lompat]

♥♥♥♥♥♥♥..tolong laa beli yang ni..pelish~


HAHAHA..tu ja nak share..adioossss!

This entry was posted on Tuesday, February 21, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply