LC aku..

ouyahh..mai lagi ....ajen pulak dok update blog ni.haha..xpo2..dah berminggu da beli moto,tapi xdak entri spesifik cket sal moto tu an.ermm..meh nak cita.tarikh beli moto tu bila tah..kena cek balek gran.haha..aku p beli ngn abah aku ngn wafi radzi.haaa..survey suma kedai kat alor star nie.huh..last skali beli kat kedai pusaka yang aku cita ritue tuh..ermm..destinasi pertama p adalah PADANG SERA..adoii..hangit tros moto.haha..punya la joh.adoi..xpolaaa..setelah bermingu2 beli moto tuh,ada laa cket2 make up dan beringgit2 la dwet abeh.haha..nak cita la sal LC 5speed nih.wahh..dengaq 5 speed macam laju jea..padahal hampeh toi..dah cut off 120km/h...tu pon kalau bawak posisi tunduk..kalau dak 100 km/h jea..xpolaaa..sayang nyawa punya pasai,pelan2 suda..ermm...nak spesifikasi LC 5 speed ni lagi ampa search ar seniqi kat cik google nu.hee2..ni la gambaq LC aku..tenks 4 read..:)








This entry was posted on Wednesday, February 8, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply