DYa mai balek

assalamualaikum...tudya2...cik faZreen ayen dah kembali dah nie..huhu
ALHAMDULiLLah~ berjaya jugak aye tamatkan SPM nieh...kome cm ne lak?? hee2..xpa2..yg mna amek LK and ACcOUnt tue..sbaq naa~ xlama dah eh..hahak..KAMI DAH MERDEKA!! :P

yOhoo..xsangkaa,berjaya jugak aku posa daripada updte blog nie.haha...wlopon fb ngn fon xleh nak posa..hee2..mna leh..ada lagi owg yg disayang tue..:)

 pa2 pon..firstly nk ucap THANKS a LOt to All my Beloved Prens kat SM Sains Pokok Sena yg dah bnyk mnghabiskan masa sepanjang 5 / 2 ton kita kt kampung tue..hmm...bynk sgt aku blajaq dari skolah tue..THanks SAINA~

aku NK Mintak MAAP kat suma KengKAwan,especially yg Mana dok RApat ngn Aku tue..dpa taw larh perangai aku yg suka paku oqg,kdg2 melawak kasaq,pangkah memangkah tue besa na na na~
heeeee3..:D

hurmm...dan skunk nie plan nak bercuti,wat lesen,habiskan masa,keja partime,bla bla bla bla...
mcm2 nak wat weyy...ampa lak?? jom caqi keja jom..nak beli rumah..haha..ckop larh post nnie,lama dah xmenaip..pnat pulok..ngee..






papai YOu all..LOve you LArh
[a.s ily]

This entry was posted on Thursday, December 1, 2011. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply