mY BfF

cita psai sorang gdis dri KULiM kedah...hmm..mula knai bla aku mlangkah msk ke form 2.knai melalui msoh..haha,mmg plek an..dya neyh kwn bek kpd msoh ketat aku msa f1..hurmm..jd aku sntiasa crik psai ngn musoh aku..haha..very2 jht tyme tue,tiba2 jea bleyh rpt ngn si dia neyh..hmm..pstue kmi tros kwn cm besa...bla klas tukaq tmpat,kbetulan dua2 ekoq neyh dok kt blakang aku..herh..xlaqat crik psai..huh..tp aku slalu crik psai ngn dak ney jea..ha!!lpa nk abaq nma dya..hehe..NURUL NAJWA SYAZWANI BINTI JOHAN,940208-??-????..hee3..atau lbeyh mesra dikenali dgn PENG..aku yg start gna gelaran tue kt dya,pstue suma pkat ikot,ksian..knpa "peng"?? itu rhsia kerajaan..klw bocoq bleyh meletup gunung merapi..haha..jgn marah peng,nnty kena juai..hik3..hmm...smbg lek..lpas tue aku ngn dya smkin rpt..tyme tue pkat lyn friendster..haha..kmi salu komen2 kat ctue..hmm..pstue men tkaq 6be,then men mcj..haha..mmg rpt glew..tp kmi jd joh sat,sbb peng kapel ngn sowg dak neyh..rhsia,bg yg dh taw ssshhh...hehe..aku pn mlehnk rpt cgt,sbb awex owg..hurmm.. then msk 2009,dya da mslh ngn balak dya,ntahla..besa la owg kapel..pkat dok gla myspace plax msa awai f3...kt ctu plax jdik port kmi..hik3..kt f3 kmi klas skali..hmm..nek f4 kmi still stu klas,mmg hingaq gla bla da kmi,haha..mngkin msa f5 jea kmi da diasingkn..hmm..xleyh la kcw dya tdoq ps neyh..huh..kmi jd best fwens gla...mcm2 mslah kmi kongsi,fmyly,skolah,pribdi...tp da gk la yg secret..hehe..smpy skunk kmi msih ag best fwens,cma dah xbest mcm kmi knai awai2 dlu,mngkin prubahan diri msg2 kn..haha..ntah lah,tp owg jea xabeh2 ag igt kmi kapel,pdahai xpnah pon..adeyh...ssh gk nk ttp mlot owg kn..pa bleyh wat.nseb bdn..haha..serba sdkit cita BFF aku...chow..

ney la wajah dya yg x ncem tuh...sbb dya sgak..hahaha..

This entry was posted on Friday, November 26, 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply