pERRghh...MmG NgeRI

Sebelum tengok video ni baca dulu aku ada translate ape yg diorang cakap masa diorang bunuh
pak cik tu.
sebelum tue aku nk ckp yg bnda neyh aku amek kt karingeri.blogspot.com...klik klw nk g sana...lgi advance!!!
“Rilek, rilek. Ko tengok darah dia ni nanti.”“Hahahahaha”“Rilek, rilek, rilek la dulu bro. Jangan
pukul lagi. Tengok dulu darah kat muka Pak Cik ni” (Sambil zoom kamera).(Lepas tikam perut
dengan screwdriver)”
Ape hidup lagi pak cik ni?””Tangan dia gerak lagi la, tapi tadi aku dah korek usus dia
hehehe””Hahaha kesian pulak aku kat pak cik ni. Hari ni nasib dia tak baik punye huhu.” (Sambil
pijak peruk Pak Cik tu)”Korek la biji mata dia bodoh”(Pergi korek biji mata)”Cepat la woi, bunuh
je die ni.””Ape?””Bunuh la bengong!””Aku dah simpan la hammer tadi, dah mati dah tu””Entah
la, aku dah korek mata dia””Pergi ambik pisau””Bunuh je la terus kan senang””Kejap,
kejap”(Balik menuju ke kereta)”Basuh la tangan lu bro””Gila la, aku tikam screwdriver tadi
masuk dalam otak dia la huhu””Tu la, aku pelik ape jadah dia boleh hidup lagi. Aku dapat rasa la
otak dia keh keh keh””Dah la, jom pergi ambik gambar”
WARNING!!! :Video ni sangat ganas dan memang tak berperikemanusiaan langsung. Aku tak galakkan sesiapa untuk tengok, tapi aku tak la melarang ok. Sangat-sangat ganas.

ada lagi satu!! ngeri jgk!!...jeng..jeng..jeng...

This entry was posted on Thursday, July 8, 2010. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

Leave a Reply