KEMBALI SENYUM ☺

assalamualaikum...pembaca yang setia.hari ni fazreenayen.blogspot.com sangat bosan.so,solution nya dengan mengupdate blog dengan cerita yang tah pa2.haha.ada aku kesah.mood nak wat segala assignment masih tak muncul.lari mana laa mood tu yer.bila nak balik duduk dalam badan aku ni.satu buku pun aku tak pegang.yang pakcik abu bakar ni sibuk dok berceramah pasal study.hmm.dengar je laaa..dah takdir dapat ayah penceramah.haha.macam kemaren jugak.bila aku bosan dok sorang2 aku.keluarga bazookaa kesayangan aku.eos canon 1100d.oyeahhh..kamera ni aku baru beli awal tahun ni.hmm.ni kira sebagai gaji aku tolong ayah aku buat kursus hari tu.dia nak bagi cash aku xmo.aku nak camera.hehe.nampak tak permainan di situ.kalau cash dapat berapa ja.tak cukup beli camera ni.hihi.hidup mesti mau cerdik sikit la bro.BTW,nak kongsi gambar aku yang bajet comels ni lagi.ni haaa...tatap lah :D

haha.ketagih pulak dok buat collage ni.dan baru start layan apps " photoscape".apps ni sesuai untuk orang malas.tekan ja jadi.haha.kalau photoshop tu untuk orang rajin2.tarik sana sini.tekan situ.haih.pening laa jugak.hmm..

haaa.korang dah ada lesen? apa? lesen P? wahahahaha..nak riak la sikit.tudiaaa.mengaku.dak aih.nak royakk ke kamu yang cek dah abeh dah P.tadi baca satu post kawan aku ni.dia baru nak test JPJ.huhu.xpa2.jangan mental down pulak baca post ni.teruskan.apa laa sangat dengan lesen permanent ni.hehe.tapi bangga laa jugak sebab dah boleh cabut sticker yang mencacatkan kereta dan jugak moto aku tuh.hoho.nak tengok ??

woi woi..gelak apa gelak? just ignore gambar tu.aku pon tak suka.tapi tu ja ada.pasrah.sobs.haha.apa2 pon aku dah dapat lesen permanent aku.aku lupa nama lesen ni yang betul.kompiten ka apa tah.huhu.kau ader?? belagak bak hang .yang lesen P tu dapat balik.tapi JPJ dah gunting sbagai simbol kata takleh guna dah.tapi sad story lagi bila harga wat lesen dah naik.huhu.dulu 2 tahun rm60.tapi sekaran 2 tahun rm75.haihh.bapak gue dahlaa tinggal rm70 ja tadi.dah kena topup rm5.nasib baik ada.kalau dak mau cering aku kat kaunter tu tadi.nanti korang dah habes p bagitau laa yer.aku tau ada yang dah abes awal dari aku.saja aku wat ciwi kat sini.hee..ok lah.nak story yang tu jaaa.see yaaa...salam

This entry was posted on Sunday, December 23, 2012. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “KEMBALI SENYUM ☺”

  1. comeynya gmbaq ic dy. HAHA.. gmbq first hat ataih tu mcm zayn malik.. err, meaning espression muka naa, bkn hat len XD!

    ReplyDelete
  2. hey.tu bukan ic lah .grrr..tu lesen memandu.haha.zayn malik? wah wah wah.thanks kakak yg comei :)

    ReplyDelete